Strona główna » Podpis kwalifikowany » Podpis elektroniczny dla obcokrajowca bez PESEL w aplikacji mobilnej SimplySign
Podpis elektroniczny dla obcokrajowca bez PESEL w aplikacji mobilnej SimplySignPodpis elektroniczny dla obcokrajowca bez PESEL w aplikacji mobilnej SimplySign
Podpis elektroniczny dla obcokrajowca bez PESEL w aplikacji mobilnej SimplySign
Podpis elektroniczny dla obcokrajowca bez PESEL w aplikacji mobilnej SimplySign

Podpis elektroniczny dla obcokrajowca bez PESEL w aplikacji mobilnej SimplySign

Certum

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Ważność
Potwierdzenie tożsamości

Cena brutto: 367,77 zł

Cena netto: 299,00 zł

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Zamów produkt do godziny: 15:00. Zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj!
Pozostało jeszcze:
  • Opis produktu
  • Potwierdzenie tożsamości
  • Zastosowanie
  • Wymagania techniczne
  • Klipy filmowe (1)
  • Recenzje produktu (0)
  • Historia zakupów (1)

Podpis elektroniczny dla obcokrajowca bez PESEL


SimplySign to mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny do bezpiecznego podpisywania e-dokumentów.

Podpis elektroniczny SimplySign działa w dedykowanej aplikacji. Dzięki niemu sygnujesz dokumenty w dowolnym czasie – na telefonie, tablecie lub komputerze.

To pierwsze tego typu rozwiązanie oferowane na polskim rynku, które gwarantuje Ci pełną mobilność – funkcjonuje bez fizycznej karty oraz czytnika. Dzięki temu masz zawsze przy sobie nowoczesne, wirtualne narzędzie służące do podpisywania wszelkich dokumentów elektronicznych z mocą podpisu własnoręcznego.
 

Jak działa mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny? Wystarczą 3 kliknięcia, żeby podpisać elektronicznie dokumenty:

Otwierasz e-dokument na urządzeniu mobilnym lub komputerze Podpisujesz e-dokument cyfrowo w aplikacji SimplySign Potwierdzasz swoim kodem PIN. Gotowe!
1. Otwierasz e-dokument na urządzeniu
mobilnym lub komputerze
2. Podpisujesz e-dokument cyfrowo SimplySign 3. Potwierdzasz swoim kodem PIN.
Gotowe!

 

Jakie są kluczowe zastosowania mobilnego podpisu elektronicznego?

  • Zawierasz umowy cywilno-prawne, bez względu na ich wartość.
  • Podpisujesz zlecenia, zamówienia, faktury i wiele innych dokumentów finansowych.
  • Używasz certyfikatu kwalifikowanego, który współpracuje z innymi aplikacjami funkcjonującymi na rynku. Podpiszesz nim deklarację ZUS (program Płatnik), e-Deklarację, JPK wysyłane do Urzędów Kontroli Skarbowej oraz wiele innych dokumentów.


Jakie korzyści daje Ci SimplySign?

Brak ograniczeń Brak ograniczeń
Podpisujesz nim mobilnie pliki dowolnej wielkości i w każdym formacie.
Oszczędność Oszczędność
Przynosi oszczędność czasu oraz kosztów związanych z wydrukiem i wysyłką dokumentacji.
Dostępność Dostępność
Jest pod ręką 24/7, zawsze gdy go potrzebujesz, bez ograniczeń geograficznych.
Uniwersalność Uniwersalność
Sygnujesz nim zarówno dokumenty wewnętrzne, jak i urzędowe czy biznesowe.
Szybkość Szybkość
Wystarczą trzy kliknięcia, aby bezpiecznie podpisać dokumenty.
Zgodność Zgodność
Działa na każdym oprogramowaniu. Wywołuje taki sam skutek prawny jak podpis tradycyjny.
Bezpieczeństwo Bezpieczeństwo
Zapewnia silne uwierzytelnienie, zgodność z regulacjami oraz światowymi standardami.
Rozpoznawalność Rozpoznawalność
Jest automatycznie identyfikowany w oprogramowaniu Adobe na całym



Jakie są istotne cechy rozwiązania?
  • Certyfikat kwalifikowany w chmurze SimplySign nie wymaga fizycznego podłączenia czytnika i karty do PC lub urządzenia mobilnego.
  • Z usługi można korzystać za pomocą smartfona, tabletu oraz na komputerze stacjonarnym lub laptopie.
  • Działa zarówno na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach (PC, MacBook).
  • Gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online, wydawany jest przez dedykowane centrum certyfikacji Certum by Asseco.
  • Jest zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 roku (eIDAS).
  • Jako kwalifikowany podpis elektroniczny w chmurze jest uznawany na terenie całej Unii Europejskiej.
  • Jest zgodny ze standardem CSC (Cloud Signature Consortium) oraz platformami AdobeSign i Microsoft (podpis dla dokumentów Office).
  • Ważność certyfikatu to 1 rok, 2 lub 3 lata w zależności od wybranej wersji.
  • Otrzymasz 5000 kwalifikowanych znaczników czasu miesięcznie.

Aktywacja certyfikatu wymaga potwierdzenia tożsamości.

Możesz to zrobić na różne sposoby:

  • potwierdzenie tożsamości na osobistym spotkaniu:
W tym celu przygotuj dowód osobisty, paszport, mDowód lub polską kartę pobytu oraz komplet dokumentów. Usługa świadczona jest odpłatnie, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  • potwierdzenie tożsamości on-line:
    • zdalna weryfikacja tożsamości – połączenie wideo z Operatorem w celu potwierdzenia tożsamości oraz przelew zwrotny. Usługa świadczona jest odpłatnie, zgodnie z obowiązującym cennikiem.

Podpis elektroniczny SimplySign jest przygotowany do współpracy z systemami urzędów i administracji, jak również do wymiany dokumentów między przedsiębiorstwami.

Certyfikat kwalifikowany w chmurze SimplySign działa w zgodzie ze wszystkimi kluczowymi usługami na rynku:

  • Rejestr CRBR – składanie wniosków do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych;
  • Program Płatnik (podpisywanie deklaracji ZUS);
  • e-Deklaracje (wtyczka w Adobe);
  • ZUS PUE (Platforma Usług Elektronicznych);
  • JPK (Jednolity Plik Kontrolny);
  • GIIF (Główny Inspektor Informacji Finansowych);
  • e-KRS (S24 oraz RDF);
  • OSK (Ośrodki Szkoleń Kierowców);
  • e-zdrowie (dokumentacja medyczna w formie elektronicznej);
  • e-zwolnienia (zwolnienia w formie elektronicznej);
  • PSE (Polskie Sieci Energetyczne);
  • ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej; Logowanie i rejestracja);
  • JEDZ (Platforma e-zamówień; e-podpis na ofertach realizowany w aplikacji proCertum SmartSign);
  • Emp@tia (Portal informacyjno-usługowy);
  • e-KRK (Krajowy Rejestr Karny);
  • ePEFRON2 (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych);
  • UDO (Platforma Urzędu Dozoru Technicznego);
  • Wsparcie dla aplikacji proCertum SmartSign (Oprogramowanie do składania i weryfikacji e-podpisu):
    • przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
    • do podpisywania faktur elektronicznych.
  • Wsparcie dla aplikacji opartych o: PKCS#11, CSP/CMG;
  • Wsparcie dla platformy Adobe Acrobat DC oraz AdobeSign.
  • KSeF (Krajowy System e-Faktur)
 

Usługa nie jest skierowana do zastosowań: Machine to Machine (M2M) oraz masowego podpisywania e-dokumentów.

Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign zawiera:

  • certyfikat kwalifikowany ważny: 1 rok, 2 lub 3 lata
  • wsparcie dla:
    • urządzeń mobilnych z: Androidem lub iOS
    • komputerów klasy:PC oraz Mac OS X (MacBook)
  • darmowe oprogramowanie do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów / plików
  • gwarancję producenta dla certyfikatu ważnego:
    • 1 rok: wsparcie przez 12 miesięcy od zakupu
    • 2 lata: wsparcie przez 24 miesiące od zakupu
    • 3 lata: wsparcie przez 36 miesięcy od zakupu
  • kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
SimplySign - podpisz każdy dokument w dowolnym miejscu i czasie!

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Klient: İS...AN, data zakupu 29-04-2025 15:09

Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu