Strona główna » Podpis kwalifikowany » Kwalifikowany podpis elektroniczny z kartą
Kwalifikowany podpis elektroniczny z kartąKwalifikowany podpis elektroniczny z kartąKwalifikowany podpis elektroniczny z kartąKwalifikowany podpis elektroniczny z kartą
Kwalifikowany podpis elektroniczny z kartą
Kwalifikowany podpis elektroniczny z kartą
Kwalifikowany podpis elektroniczny z kartą
Kwalifikowany podpis elektroniczny z kartą

Kwalifikowany podpis elektroniczny z kartą

EuroCert

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 13,50 zł

Ważność
Pakiet znaczników czasu
Potwierdzenie tożsamości
Instalacja oprogramowania
Szkolenie z obsługi

Cena brutto: 355,47 zł

Cena netto: 289,00 zł

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Złóż zamówienie dzisiaj. Wyślemy je w najbliższy dzień roboczy.
  • Opis produktu
  • Parametry techniczne
  • Jak uzyskać podpis?
  • Usługi dodatkowe
  • Klipy filmowe (1)
  • Recenzje produktu (0)
  • Historia zakupów (1)

Kwalifikowany podpis elektroniczny wydawany na 1 rok, 2 lata, 3 lata umożliwiający m.in.:

  • składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych
  • elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS
  • podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
  • komunikacje w obrębie platformy ePUAP
  • podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)
  • udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.

Zestaw umożliwia złożenie podpisu we wszystkich formatach m.in. XAdES-BES, XAdES-T, PAdES-BES, PAdES-T. Wykorzystuje algorytm SHA256 (SHA2).

Szczegóły i parametry techniczne usługi:

  • Aplikacja mobilna ECSigner: jest dostępna dla urządzeń mobilnych z Android lub iOS
  • Aplikacja desktop ECSigner: jest dostępna dla komputerów z Windows lub MacOS
  • Obsługiwane formaty podpisów: PAdES-BES/T, XAdES-BES/T oraz inne
  • Długość i format kluczy: RSA 2048 bit
  • Algorytm podpisu: SHA-2 RSA
  • Uwierzytelnienie: 2FA (login i hasło + OTP)
  • Wspierane standardy komunikacji: PKCS#11, CSP i KSP
  • Usługa wirtualnej karty: klucze kryptograficzne i certyfikat są trzymane w HSM
  • Istnieje możliwość integracji usługi za pomocą API ECSigner

Procedura wyrobienia podpisu chmurowego ECSigner:

Krok 1. Kup produkt za pomocą sklepu

Podczas składania zamówienia wybierz okres ważności na jaki chcesz wyrobić podpis oraz zastanów się nad skorzystaniem z dodatkowych usług.

Krok 2. Potwierdzenie tożsamość i wydanie podpisu

Wyrobienie podpisu wymaga potwierdzenia tożsamości osoby dla której jest wydawany. Możemy to przeprowadzić na dwa sposoby:

  • Stacjonarnie w jednym z naszych Punktów Sprzedaży – jeśli wybierzesz tą ścieżkę, to po złożeniu zamówienia zadzwoń do dowolnego Punktu Sprzedaży i umów się na spotkanie. Dane kontaktowe znajdziesz na mapie.
  • W siedzibie klienta w dowolnej lokalizacji na terenie całej Polski – jeśli chcesz skorzystać z tej ścieżki, wybierz dodatkowo płatną „Usługę VIP” w procesie zamówienia. W tym wariancie nie musisz samodzielnie umawiać spotkania. Po opłaceniu zamówienia, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i uzgodnicie najdogodniejszy termin spotkania, na które dojedzie nasz mobilny przedstawiciel.

Podczas tego samego spotkania, na którym zweryfikujemy tożsamość, podpiszemy umowę i wydamy podpis kwalifikowany. Całe spotkanie zajmie ok. 20 min i podpis będzie gotowy do użycia od razu po jego zakończeniu.

Krok 3. Aktywacja i instalacja oprogramowania

Po zakończonej procedurze wydania podpisu, otrzymasz wiadomość email z pozostałymi wskazówkami dotyczącymi aktywacji podpisu i niezbędnego oprogramowania. Cały proces będziesz w stanie przeprowadzić samodzielnie, nie powinno to potrwać więcej niż 15 minut.

W razie potrzeby możesz skorzystać z dodatkowo płatnej usługi „Instalacja i przeszkolenie” z oprogramowania, które przeprowadzić nasz przedstawiciel mobilny lub zdalny konsultant. Jeśli interesuj Cię ta usługa pamiętaj o jej wybraniu podczas składania zamówienia.

Do podpisu kwalifikowanego oferujemy opcjonalnie:
 

Pakiet znaczników czasu – 1000 szt./miesięcznie przez cały okres użytkowania certyfikatu (płatne jednorazowo 18 zł netto) - Użycie znacznika czasu gwarantuje możliwość potwierdzenia, że dokument został podpisany w konkretnym terminie. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj

Instalacja i przeszkolenie - usługa jest świadczona przez konsultanta EuroCert online. Czas trwania to ok. 30 min. Pakiet obejmuje instalację niezbędnego oprogramowania do obsługi podpisu (sterowniki i oprogramowanie do zarządzania oraz aplikacji do podpisywania i weryfikacji dokumentów), rejestrację certyfikatu na komputerze użytkownika, krótkie przeszkolenie z następujących zagadnień: rejestracja certyfikatu w systemie, prawidłowe podpisywanie i weryfikacja dokumentów.

Usługa VIP - osobiście dostarczymy i wydamy podpis w dogodnym dla Ciebie miejscu tylko na terenie małopolski i śląska.

EuroCert - kwalifikowany dostawca usług zaufania. Produkty te kupisz na kup-podpis.pl

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Klient: Al...na, data zakupu 09-06-2025 16:06

Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu