Masz pytania? Skontaktuj się z nami: +48 12 300 20 35
Chmurowy podpis kwalifikowany ECSigner z weryfikacją online to najnowocześniejsza wersja powszechnego podpisu kwalifikowanego, który zweryfikujesz całkowicie zdalnie online. Wyróżnia go przede wszystkim możliwość składania podpisu elektronicznego bez użycia fizycznego narzędzi w postaci karty kryptograficznej i czytnika. Od teraz możesz je zastąpić własnym smartfonem z aplikacją mobilną ECSigner.
Moc prawna tego podpisu kwalifikowanego jest równoważna z podpisowi własnoręcznemu i formie pisemnej. Posiada on certyfikat kwalifikowany, który umożliwia identyfikację i weryfikacje osoby składającej podpis.
Zakres użycia, obsługi i stosowania elektronicznego podpisu ECSigner w zewnętrznych systemach państwowych i programach firm trzecich, jest identyczna jak standardowego podpisu na karcie kryptograficznej. Dzięki czemu za pomocą takiego podpisu możesz załatwiać sprawy prywatne, firmowe lub wykorzystywać do komunikacji z administracją.
W skład usługi podpisu elektronicznego wydawanego przez Centrum Certyfikacji EuroCert, wliczane są wszystkie niezbędne elementy, które pozwolą uzyskać podpis w najszybszy sposób podczas jednorazowej weryfikacji tożsamości online i bez ukrytych opłat.
Każdy usługa podpisu chmurowego ECSigner zawiera:
Krok 1. Uruchom aplikacje ECSigner desktop na komputerze i zaloguj się (tą czynność przeprowadzasz jednorazowo do czasu zamknięcia systemu)
Krok 2. Wskaż dokument do podpisania za pomocą aplikacji podpisującej i kliknij podpisz (np. SecureDoc lub Adobe)
Krok 3. Wejdź do aplikacji mobilnej ECSigner i przepisz kod OTP do aplikacji podpisującej
Krok 4. Dokument podpisany! Tą samą procedurę możesz przeprowadzić dla jednego lub wielu plików jednocześnie
Krok 1. Kup produkt za pomocą sklepu
Podczas składania zamówienia wybierz okres ważności na jaki chcesz wyrobić podpis oraz zastanów się nad skorzystaniem z dodatkowych usług.
Krok 2. Potwierdzenie tożsamość i wydanie podpisu
Wyrobienie podpisu wymaga potwierdzenia tożsamości osoby dla której jest wydawany. Możemy to przeprowadzić na dwa sposoby:
Podczas tego samego spotkania, na którym zweryfikujemy tożsamość, podpiszemy umowę i wydamy podpis kwalifikowany. Całe spotkanie zajmie ok. 20 min i podpis będzie gotowy do użycia od razu po jego zakończeniu.
Krok 3. Aktywacja i instalacja oprogramowania
Po zakończonej procedurze wydania podpisu, otrzymasz wiadomość email z pozostałymi wskazówkami dotyczącymi aktywacji podpisu i niezbędnego oprogramowania. Cały proces będziesz w stanie przeprowadzić samodzielnie, nie powinno to potrwać więcej niż 15 minut.
W razie potrzeby możesz skorzystać z dodatkowo płatnej usługi „Instalacja i przeszkolenie” z oprogramowania, które przeprowadzić nasz przedstawiciel mobilny lub zdalny konsultant. Jeśli interesuj Cię ta usługa pamiętaj o jej wybraniu podczas składania zamówienia.
Do podpisu kwalifikowanego oferujemy opcjonalnie:
Pakiet znaczników czasu – 1000 szt./miesięcznie przez cały okres użytkowania certyfikatu (płatne jednorazowo 18 zł netto) - Użycie znacznika czasu gwarantuje możliwość potwierdzenia, że dokument został podpisany w konkretnym terminie. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.
Instalacja i przeszkolenie - usługa jest świadczona przez konsultanta EuroCert online. Czas trwania to ok. 30 min. Pakiet obejmuje instalację niezbędnego oprogramowania do obsługi podpisu (sterowniki i oprogramowanie do zarządzania oraz aplikacji do podpisywania i weryfikacji dokumentów), rejestrację certyfikatu na komputerze użytkownika, krótkie przeszkolenie z następujących zagadnień: rejestracja certyfikatu w systemie, prawidłowe podpisywanie i weryfikacja dokumentów.
Usługa VIP - osobiście dostarczymy i wydamy podpis w dogodnym dla Ciebie miejscu tylko na terenie małopolski i śląska.
Klient: Wo...ki, data zakupu 13-03-2025 16:47