Strona główna » e-Pieczęć elektroniczna » Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze
Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze

Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze

Certum

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Ważność
Potwierdzenie tożsamości
Miejsce wykonania usługi

Cena brutto: 1 905,27 zł

Cena netto: 1 549,00 zł

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Złóż zamówienie dzisiaj. Wyślemy je w najbliższy dzień roboczy.
  • Opis produktu
  • Potwierdzenie tożsamości
  • Wymagania techniczne
  • Zastosowanie
  • Recenzje produktu (0)

Rozwiązanie wykorzystuje kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej, dzięki czemu dokumenty opieczętowane pieczęcią elektroniczną zachowują pełną moc prawną oraz dowodową.

Pieczęć elektroniczna pozwala na wystawianie i otrzymywanie faktur drogą elektroniczną poprzez KSeF (Krajowy System e-Faktur).

Nowość tylko w Certum - 1 w Polsce Pieczęć elektroniczna, która działa:

  • bez fizycznej karty i czytnika
  • na urządzeniach mobilnych z: Androidem lub iOS
  • na klasycznym komputerze klasy: PC oraz Mac OS X
  • Okres ważności: 1,2,3 lata

Pieczęć elektroniczna w chmurze zmieni Twojego smartfona w nowoczesne narzędzie pracy, dzięki któremu szybko i wygodnie opieczętujesz wszelkie e-dokumenty firmowe jakbyś podpisywał je własnoręcznie. Jest to pierwsza tego typu usługa oferowana na rynku polskim, która:

  • funkcjonuje bez fizycznej karty i czytnika,
  • działa zarówno na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach (PC, Mac OS),
  • umożliwia podpisywanie e-Dokumentów on-line 24/7 w dowolnym momencie, z każdego miejsca na świecie,
  • gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online (zgodność z eIDAS, 2 składnikowe uwierzytelnienie).

 

Rozwiązanie to wykorzystuje kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej, który w odróżnieniu od podpisu elektronicznego, nie zawiera danych osoby fizycznej a jedynie dane podmiotu posiadającego osobowość prawną (tj. firmy, organizacji, podmiotu administracji publicznej). Usługa jest zgoda z europejskim rozporządzeniem eIDAS, dzięki czemu dokumenty opieczętowane pieczęcią elektroniczną zachowują pełną moc prawną oraz dowodową.

Usługa nie jest skierowana do zastosowań M2M oraz masowego podpisywania e-dokumentów.

W cenie otrzymujesz od Certum 5000 sztuk/miesiąc kwalifikowanego znacznika czasu.

Aktywacja certyfikatu wymaga potwierdzenia tożsamości.

Możesz to zrobić na różne sposoby:

  • potwierdzenie tożsamości na osobistym spotkaniu:
W tym celu przygotuj dowód osobisty, paszport, mDowód lub polską kartę pobytu oraz komplet dokumentów. Usługa świadczona jest odpłatnie, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  • potwierdzenie tożsamości on-line:
    • zdalna weryfikacja tożsamości – połączenie wideo z Operatorem w celu potwierdzenia tożsamości oraz przelew zwrotny. Usługa świadczona jest odpłatnie, zgodnie z obowiązującym cennikiem.

Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze to:

  • certyfikat kwalifikowany ważny: 1 rok, 2 lata lub 3 lata
  • wsparcie dla:
    - urządzeń mobilnych z: Androidem lub iOS
    - komputerów klasy: PC oraz Mac OS X
  • darmowe oprogramowanie do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików
  • gwarancja producenta: wsparcie 24 miesiące

 

Czego potrzebujesz by skorzystać z pieczęci w chmurze?

Wykorzystanie SimplySign tylko na urządzeniach mobilnych:

SimplySign - to aplikacja mobilna dzięki której podpiszesz wszelkie dokumenty funkcjonujące w wersji elektronicznej. W ramach tej aplikacji funkcjonuje również generator kodów OTP, który jest potrzebny do uwierzytelnienia użytkownika do usługi zdalnego podpisu usługi (może go zainstalować również na innym urządzeniu mobilnym).

Podstawowe wymagania:

  • Dostęp do Internetu
  • Smartphone lub tablet z systemem operacyjnym:
    - Android - od v11.1 i wyżej
    - iOS - od v15.0 i wyżej

 

Wykorzystanie SimplySign na urządzeniach mobilnych oraz na komputerach tradycyjnym klasy PC/Laptop:

SimplySign - pobierz tę aplikację na swoje urządzenie mobilne, aby korzystać z generatora kodów OTP, który identyfikuje użytkownika w procesie składania podpisu na komputerze tradycyjnym: PC / Mac OS.  W ramach tej aplikacji funkcjonuje również moduł umożliwiający podpisywanie dokumentów na urządzeniu mobilnym.

Podstawowe wymagania:

  • Dostęp do Internetu

  • Smartphone lub tablet z systemem operacyjnym:
    - Android - od v11.1 i wyżej
    -iOS - od v15.0 i wyżej

 

SimplySign Desktop - pobierz tą aplikację, abyś mógł korzystać z kluczowych usług dostępnych na rynku takich jak.: Płatnik, eDeklaracjie, ePUE, itp. Aplikacja SimplySign Desktop emuluje podłączenie do Twojego komputera fizycznej karty kryptograficznej i czytnika kart. Dzięki temu rozwiązaniu będziesz mógł skorzystać z SimplySign w aplikacjach wymagających skorzystania z fizycznej karty. W ramach tej aplikacji funkcjonuje również moduł proCertum SmartSign umożliwiający podpisywanie dokumentów na komputerze tradycyjnym: PC / Mac OS.

Podstawowe wymagania:

  1. Dostęp do Internetu

  2. Microsoft .NET Framework 4

  3. Komputer klasy PC/laptop:
    • system operacyjny:
      - Windows - 8,10,11
      - OS X - od Catalina, Big Sur, Monterey, Ventura 
    • procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny)
    • pamięć RAM: min. 4 GB
    • minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji
    • rozdzielczość ekranu: 1024x768 lub większa

Rozwiązanie to służy do pieczętowania:

  • oficjalnej firmowej korespondencji elektronicznej
  • faktur elektronicznych
  • dokumentów (w różnych formatach m.in: PDF ,DOC ,DOCx, XLS, XLSx, TXT, ODT, ODS, WPS, CSV):
    - oficjalne dokumenty  (Zarządzenia, Statuty, Sprawozdania finansowe, Prospekty)
    - dokumenty prawne (Akty prawne, dokumenty normatywne)
    - oferty handlowe
    - foldery reklamowe / ulotki produktowe w PDF
    - powiadomienia / wyciągi bankowe / ubezpieczeniowe / polisy / potwierdzenia
  • wystawianie i otrzymywanie faktur drogą elektroniczną poprzez KSeF (Krajowy System e-Faktur)

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu